Určitě jste v dnešní době už několikrát slyšeli, že je nejlepší inzerovat reklamu na sociálních sítích. Možná Vám také bylo doporučeno oslovit nějaké influencery. Existují specifické produkty a služby, které je lepší inzerovat na internetu pomocí influencerů. Co ale médium jako je rádio? Pokud chcete oslovit různé generace nebo jen větší skupinu lidí, určitě dává větší smysl využít reklamu v rádiu. V dnešním článku se dozvíte, proč se inzerce v rádiu vyplatí.
Dosah rádia
Rádio pokrývá celou Českou republiku a poslouchá jej téměř 85 % populace všech věkových skupin. Dosah rádia můžete flexibilně měnit vzhledem k vybrané stanici, regionálnímu cílení a době vysílání. V rámci Vaší lokality můžete v přesný čas cílit reklamu například pouze na mladší generaci. Stačí si správně vybrat stanici a dobrý čas reklamy, s čímž Vám rádi pomůžeme. Zvolte správná kritéria a Vaše reklama může mít téměř stoprocentní cílení.
Kdy se reklama v rádiu vyplatí?
Cena reklamy v rádiu se odvíjí od několika faktorů, které se při nacenění reklamy hodnotí.
Z naší dlouholeté zkušenosti víme, že minimální rozpočet na reklamu v rádiu by se měl pohybovat kolem 20 000 Kč. Je to z toho důvodu, že jedno zahrání reklamy nikoho neovlivní. Podobné je to i na internetu, reklama, která by se vypla po 5 kliknutích, by ničí pozornost také neupoutala. Rádio je médium masového rozsahu, které se vyplatí v případě, že posluchač reklamu uslyší opakovaně. Proto je důležité, aby reklama hrála nějaký čas. Je to stejné jako byste jeli po dálnici a uviděli jeden billboard. Aby upoutal Vaší pozornost a vryl se Vám do paměti, musí být buď velmi zajímavý nebo je potřeba, abyste jej viděli několikrát.
Ten zajímavý billboard si představte jako velmi kvalitní reklamní spot, který se zaryje do paměti posluchačů. Jistě už v této souvislosti chápete, kdy se reklama v rádiu vyplatí.
Úspěšnou reklamu v rádiu tvoří velmi dobře propracovaný reklamní spot, který Vám rádi zajistíme, a přesné cílení reklamy s adekvátním rozpočtem. Je rozumné si spočítat návratnost reklamy vzhledem k ceně produktu či služby, kterou nabízíte. V případě, že nás oslovíte, jsme schopni Vám tyto informace k výpočtu návratnosti reklamy poskytnout.
Pokud se stále nemůžete rozhodnout, zda do reklamy v rádiu investovat, oslovte nás a my Vám rádi pomůžeme. Věříme, že Vám kvalitní reklamní spot v rádiu a vhodné cílení reklamy přinese nové zákazníky.